Call for Admissions

Call for admissions reserved to International students who are going to enroll at an undergraduate degree program/ MA degree or regularly enrolled at:

Politecnico di Torino, University of Turin, Scuola Superiore per Mediatori Linguistici Vittoria di Torino, Accademia Albertina di Belle Arti di Torino, Conservatorio Statale di Musica di Torino, Istituto Europeo di Design (IED), Istituto d’Arte Applicata e Design (IAAD) (so called “University” group).

new!!! Call for Admissions 2018/2019

Deadline 3th August 2018, h: 16.00

ScarIca il Bando d'Ammissione per l'anno accademico 2018/19 (ITA)
Download Call for Admissions for academic year 2018/19 (ENG)

Download the Tutorial

new!!!  Call for Admissions for Exchange Students a.a. 2018/19

This call is reserved to foreign students who are taking part in mobility programs at University of Turin; Politecnico di Torino; Istituto Europeo di Design; Istituto d’Arte Applicata e Design; other higher education institutions headquartered in Turin.

DEADLINE: SEPTEMBER 15TH 2018

Scarica il Bando di Ammissione studenti exchange per l'anno accademico 2018/19 (ITA)
 Download Call for Admissions for exchange students for the academic year 2018/19 (ENG)

CLICK HERE TO APPLY FOR THE CALL